Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Doronkina N$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Doronkina N. E. 
Students’ individual characteristics consideration in teaching English [Електронний ресурс] / N. E. Doronkina, O. V. Ivasiuk // Advanced education. - 2015. - Вип. 4. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 428.012 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Doronkina N. Ye. 
The features of causal link in technical research papers [Електронний ресурс] / N. Ye. Doronkina // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_5_12
Розглянуто особливості зображення категорії каузативності у науково-технічних статтях. Проаналізовано такі поняття, як причетність, обумовленість, причина, причинність, каузальність та каузативність, а також пов'язані з ними категорії. Каузація вважається окремим випадком обумовленості. Досліджено зв'язок між причинно-наслідковими відношеннями та іншими видами відношень обумовленості, які поділено на дві групи відповідно до типу модальності. Висвітлено способи вираження та маркування каузальної семантики на лексичному, синтаксичному та текстовому рівні. Розглянуто тематичний, ланцюговий та паралельний типи зв'язку всередині складного синтаксичного цілого в якості інструмента реалізації причинно-наслідкових відношень на текстовому рівні. Увагу приділено складним синтаксичним цілим з відношенням аргументації та пояснення. Представлено перехід з синтаксичного рівня на текстовий та навпаки за допомогою семантично еквівалентної трансформації. Показано схожість та різницю між такими формами когнітивного компоненту когнітивного дискурсу, як аргументація та пояснення. Проаналізовано аргументацію через пояснення як окремий випадок аргументації. Крім того, розглянуто модель наукового пояснення та проведено її порівняння з моделлю аргументації. Висвітлено роль аналогії як спеціального прийому переконання. Показано класифікацію аналогії та виділено її типи, які використовуються у науковій аргументації. Наведено приклади з науково-технічних статей в області акустичних досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.575 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Doronkina N. Y. 
Argumentative discourse of technical research papers in the context of rhetorical structure theory [Електронний ресурс] / N. Y. Doronkina // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2016. - Вип. 7. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2016_7_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.38 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Doronkina N. Ye. 
Pragmatic superstructure of argumentative discourse in technical research papers [Електронний ресурс] / N. Ye. Doronkina // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2016. - Вип. 8. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2016_8_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.685 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ivasiuk O. V. 
Argumentation features of scientific review paper in the context of rhetorical structure theory [Електронний ресурс] / O. V. Ivasiuk, N. Ye. Doronkina // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2021. - Вип. 51(1). - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2021_51(1)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 489.556 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Sytailo N. M. 
The Zoom effect: challenges and perspectives of online ESL lessons [Електронний ресурс] / N. M. Sytailo, N. Ye. Doronkina, O. V. Ivasiuk // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57(2). - С. 248-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_57(2)__52
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського